۱۳۹۴ اسفند ۱۰, دوشنبه

حذف آقایان یزدی و مصباح تاسف بار است


                   احمد خاتمی

 سیداحمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با بیان اینکه با ترکیبی که تاکنون اعلام شده این وفاداری به انقلاب در ترکیب خبرگان دیده می‌شود در عین حال یادآور شد: نیامدن یزدی و مصباح دو فقیه وارسته ولایی مایه تأسف است ولی آنچه که مایه سپاس از خداوند است اینکه خبرگانی که تقویت رهبری است، شکل گرفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با این ترکیب می‌گویم که بدخواهان از اینکه کمترین ضربه به عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت فقیه وارد کنند،‌ ناکام هستند.

وی ادامه داد: اینجانب مورد هجمه شدیدترین تخریب‌ها در طول مدت تبلیغات بودم و بنده از سوی آمریکا و انگلیس که بی‌پروا تخریب می‌کردند مورد هجمه قرار گرفتم و از اینکه مغضوب این استکباریان بودم افتخار می‌کنم.

خاتمی با بیان اینکه انتظار نداشتم برخی افراد جریان اصلاحات کمپانی بداخلاقی شوند، تصریح کرد: با این بداخلاقی‌های این جریان آنها باید خجالت بکشند که از اخلاق صحبت کنند؛ متدینین از جریان اصلاحات در استان کرمان نزد برخی امامان جمعه آمدند و گفتند که آمریکا و انگلیس خاتمی را تخریب می‌کنند و نمی‌خواهند به مجلس برود اما ما حامی او هستیم و بنده نیز از آنها تشکر می‌کنم.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر