۱۳۹۴ بهمن ۹, جمعه

اینکه یک خانم ورزشکار ایرانی مدال میگیرد و پرچم ایران را بالا می برد ، ننگ است



علم الهدی گفت: فضای ورزش بانوان را به عنوان یک فضای مقدس باید آماده کرد اما برخی جریانات سیاسی تنها بهره‌برداری سیاسی از این موضوع می‌کنند و نمی‌گذارند اصل حرف ما زده شود

سیداحمد علم‌الهدی در دیدار با معاون وزیر ورزش و جوانان در محل دفتر امام جمعه اظهار کرد: مسئولیت ورزش دست کسانی است که حرفه‌ای این کار هستند.
امام جمعه مشهد افزود: متأسفانه کشور ما سیاست‌زده است و حرف‌ها برعکس تحلیل می‌شود و یک عده از مباحث بهره‌برداری سیاسی می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به عرصه ورزش بانوان، بیان کرد: فضای ورزش بانوان را به عنوان یک فضای مقدس باید آماده کرد اما برخی جریانات سیاسی تنها بهره‌برداری سیاسی از این موضوع می‌کنند و نمی‌گذارند اصل حرف ما زده شود، همچنین باید گفت مشکل ما در عرصه ورزش بانوان فضا است.

علم‌الهدی تأکید کرد: فضای ورزشی را اگر در حد یک نیروی متدین فراهم کرد آنگاه شاهد ثمرات فراوانی در این عرصه خواهیم بود، لذا وقتی خانمی با ظاهری نامناسب (البته به نظر اين آخوند ظاهر مناسب از چادر و چاقچور تشکيل می شود) بر روی سکو می‌رود که مدالش را به او اهدا کنند آنگاه یک داور هندی مدال را بر گردن او انداخته و پرچم ایران را بالا ببرند این ننگ جهان اسلام است، اما کدام دیوانه بی‌عقلی است که بگوید زن نباید ورزش کند؟




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر